21 Ekim 2020
20 Ekim 2020
20 Ekim 2020
11 Ekim 2020
10 Ekim 2020
9 Ekim 2020
9 Ekim 2020
9 Ekim 2020
9 Ekim 2020
9 Ekim 2020
9 Ekim 2020
9 Ekim 2020
8 Ekim 2020
8 Ekim 2020
8 Ekim 2020
8 Ekim 2020
6 Ekim 2020
6 Ekim 2020
6 Ekim 2020
6 Ekim 2020
4 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
3 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
2 Ekim 2020
24 Ekim 2020
24 Ekim 2020
24 Ekim 2020
24 Ekim 2020
24 Ekim 2020
24 Ekim 2020
24 Ekim 2020
24 Ekim 2020
22 Ekim 2020
20 Ekim 2020
30 Eylül 2020
28 Eylül 2020
28 Eylül 2020
27 Eylül 2020
27 Eylül 2020
26 Eylül 2020
22 Eylül 2020
21 Eylül 2020
21 Eylül 2020
21 Eylül 2020
21 Eylül 2020
21 Eylül 2020
21 Eylül 2020
21 Eylül 2020
21 Eylül 2020
21 Eylül 2020
20 Eylül 2020
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Her alanda gelişen rekabet, sosyal medya siteleri üzerinde pazarlama yapan kişi ve şirketler arasında çok daha kıyasıya yaşanmaktadır. Bu nedenle sosyal medya pazarlaması yapanların sahip olması gereken özellikler, iyi bir satış stratejisi için büyük önem taşımaktadır. Bu yazımızda sosyal medya pazarlaması yapanların sahip olması gereken özellikler arasında yer alan, en asgari özellikleri sıraladık. İyi bir sosyal medya satış stratejisi için, sosyal medya yöneticilerinde bu özelliklerin bulunması oldukça önemlidir. Sosyal Medya Pazarlaması Yapanların Sahip Olması Gereken Özellikler İletişim kabiliyeti Günlük hayatta iletişim kabiliyetiniz ne kadar iyi olursa olsun, sosyal medya ortamlarında iletişim genellikle yazılı ve yüz yüze olmadan yapıldığı için, biraz daha farklıdır. Bu nedenle özellikle yazılı iletişimin daha iyi olması, sosyal medya üzerinden satış yapanlarda bulunması gereken başlıca özellikler arasındadır. Etkili bir iletişim, pazarlama stratejisinin olmazsa olmazları arasındadır. Proje yönetimi Satış projesi oldukça kapsamlı bir şekilde planlanmalı ve süreklilik arz etmelidir. Sosyal medya üzerinden bunu yapmak için ise, satış yapılan sosyal medya hesaplarının devamlılığının sağlanması burada hayati önem taşımaktadır. Proje yönetimi kapsamında satış yapan kişinin yazım ve tasarım tecrübesi bulunmasa dahi, bu işi yapacak kişilerle ücretli ya da ücretsiz şekilde irtibatta olup, iyi bir koordinasyon sağlaması gerekir. Yeni pazarlama stratejileri Kalıplaşmış ve insanların artık ezberlemiş olduğu pazarlama stratejilerinin dışına çıkabilmek ve daha etkili sunumlar yapabilmek için, yeni stratejiler geliştirecek yaratıcı fikirlere sahip olmak ayrı bir öneme sahiptir. Stratejik düşünce kabiliyeti Sosyal medya üzerinden satış yapmak için sadece satış üzerine planlama yapıp bunu reklamlarla ya da farklı yollarla sosyal medya üzerinden yayarak beklemek, büyük bir nimeti kaçırmak anlamına gelir. Bu nedenle bunları yapıp beklemek yerine, stratejik düşünerek olayların üzerine gidilmeli ve daha aktif bir şekilde bu süreç yönetilmelidir. Analitik beceri ve analiz Son olarak sosyal medya yöneticisinin analitik beceri ve analiz konusunda yetenekli olması, yapacağı satışlara önemli oranda olumlu etki edecektir. Kullanılan yöntemlerin işe yarayıp yaramadığını çok rahat bir şekilde görmek için düzenli notlar alınmalı, bu not ve raporlar üzerinden uygulanan stratejinin, ne kadar başarılı ya da başarısız olduğu görülmelidir.
kaynak: teknogaste
Sosyal Medya Pazarlaması nasıl yapılır?
Yorum Yaz